Ułatwienia dostępu

plan lekcji
Plan lekcji
e-Dziennik
e-Dziennik
logo MS Teams
MS Teams
logo Sharepoint
MS Sharepoint
logo BIP
Biuletyn
Informacji Publicznej
logo ePUAP
Skrzynka e-PUAP
Powiat Bolesławiecki
Powiat Bolesławiecki
Featured

Olimpiada Wiedzy o Wynalazczości

naglowek jpg 560927 lutego 2025 r. w Zespole Szkół Elektronicznych odbyły się eliminacje okręgowe Olimpiady Wiedzy o Wynalazczości. Udział wzięło 7 uczniów ze szkół ponadpodstawowych. ZSE reprezentowały: Wiktoria Rojek, Maja Sokołowska oraz Emilia Wojcieszak. Olimpiada miała charakter naukowo – techniczny. Głównym celem było zainteresowanie młodzieży tematyką innowacyjności, nabyciem praktycznych umiejętności związanych z dokonywaniem i zgłaszaniem projektów wynalazczych, aktywizacją twórczego myślenia oraz edukacją o charakterze badawczym, usprawniającym, konstrukcyjnym bądź technologicznym. Tegoroczni uczestnicy otrzymali do rozwiązania test składający się z 30 pytań z zakresu prawa własności przemysłowej i historii wynalazków. Następnie należało wykonać 3 zadania polegające na wykazaniu praktycznej umiejętności stosowania przepisów prawa własności przemysłowej i znajomości ważniejszych wynalazków i ich twórców. Czas trwania rywalizacji wynosił 90 minut. Uczniów obowiązywał bezwzględny zakaz używania materiałów pomocowych, aparatów telefonicznych i innych sprzętów elektronicznych. Do etapu ogólnopolskiego zakwalifikowała się Wiktoria Rojek, której serdecznie gratulujemy! Dzięki udziałowi w olimpiadzie uzdolniona technicznie młodzież ma okazję do rozwijania pasji oraz samodzielnego zdobywania wiedzy.

Featured

KrakJam 2025

GlowneW dniach 24.01–26.01 odbyła się kolejna edycja KrakJamu.
KrakJam to wydarzenie typu „Game Jam”, podczas którego uczestnicy mają 48 godzin na stworzenie gry na zadany temat.
Wśród uczestników znajdowali się zarówno pasjonaci, jak i doświadczeni profesjonaliści z branży gamedevowej.
Wydarzenie jest częścią Global Game Jam, dlatego tegorocznym tematem – tak jak w przypadku innych wydarzeń pod tym szyldem – były „Bańki”. Według wielu opinii nie był to łatwy temat, jednak mimo to uczniowie naszej szkoły zdołali stworzyć naprawdę ciekawą i wciągającą grę w zaledwie 48 godzin. Dzięki połączeniu umiejętności wszystkich członków zespołu powstała gra o nazwie „Bubblenstein 3D”.
Link do rozgrywki- https://shorturl.at/kgi5m
Rozgrywka polega na używaniu broni strzelających bańkami, aby eliminować „zalatujące” postacie, które są przeciwnikami gracza. Dzięki rezygnacji ze snu podczas KrakJamu oraz ogromnemu poświęceniu czasu na doskonalenie sztuki tworzenia gier, efekt końcowy był bardzo satysfakcjonujący.
W skład zespołu naszej szkoły weszli uczniowie klas 4P i 5T:
· Nataniel Papajoanu – Programowanie i Game Design
· Jakub Wawro – Grafika 3D, 2D i Animacje
· Piotr Izydroczyk – Programowanie i Montaż
· Mateusz Bagłaj – Grafika 3D, Efekty Specjalne i Dźwięki

Featured

Dzień Bezpiecznego Internetu 2025

DBI2025 1827 lutego 2025r.  w Teatrze Starym w Bolesławcu odbyły się obchody Dnia Bezpiecznego Internetu zorganizowane przez Zespół Szkół Elektronicznych. Wydarzenie skierowane było do klas pierwszych naszej szkoły oraz klas ósmych szkół podstawowych z terenu powiatu bolesławieckiego. Celem było zwiększenie świadomości młodzieży na temat zagrożeń w sieci oraz promowanie odpowiedzialnego i bezpiecznego korzystania z internetu. Program wydarzenia obejmował różnorodne aktywności mające na celu edukację uczestników w zakresie cyberbezpieczeństwa. Uczniowie wzięli udział w konkursach i quizach, które sprawdzały ich wiedzę na temat ochrony danych osobowych, unikania oszustw internetowych oraz zasad bezpiecznego korzystania z mediów społecznościowych. Dodatkowo mieli okazję wysłuchać prelekcji ekspertów z firmy Allegro, którzy przedstawili najczęstsze zagrożenia w sieci i sposoby zabezpieczenia się przed cyberprzestępcami. Ważnym elementem wydarzenia było także uświadomienie młodzieży, jakie konsekwencje mogą nieść ze sobą nieodpowiednie zachowania w sieci, takie jak hejt, czy publikowanie prywatnych informacji. Spotkanie stało się okazją do dyskusji na temat cyfrowej etykiety i odpowiedzialności za wpisy.

Featured

Wyniki rekrutacji 2025

Logotypy projektu

Wyniki rekrutacji do projektu 2024-1-PL01-KA122-SCH-000207082
pn. „Wspieranie postaw ekologicznych i umiejętności cyfrowych uczestników projektu”,
Działanie I. Sewilla, 23-29.03.2025 r.

Lp. Imię Nazwisko Klasa Punktacja
1 Natalia Dymarska 2P 41
2 Emilia Wojcieszak 4T 36
3 Tycjan Biniek 2P 29
4 Kornel Dul 2P 28
5 Klaudia Makuch 2H 26
6 Maja Sokołowska 4T 26
7 Mateusz Janeczko 4T 26
8 Hubert Ciszewski 2P 25
9 Szymon Sawicki 2P 25
10 Kacper Mrozik 2P 25
LISTA REZERWOWA
1 Mikołaj Salawa 2P 25
2 Michał Jaśkiewicz 2P 24
3 Tomasz Piwowarski 2PE 24
4 Daniel Adamczyk 2PE 24
5 Krzysztof Zeszutek 2P 23
6 Krzysztof Wawrzyniec 2T 23
7 Jakub Kunysz 2P 21
8 Jacek Szuber 2P 20
9 Tymon Dudek 2P 19
10 Jakub Burdyna 2P 18


Uczniowie mają możliwość złożenia odwołania lub rezygnacji z udziału w projekcie do 28 lutego, do godz. 11.00.
Wszelkie zmiany należy zgłaszać do Pani Pedagog Krystyny Andres-Wędziny.

Featured

HACKJAM 2025

game124 stycznia 2025 roku w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym rozpoczął się Hackjam 2025 – ogólnopolski maraton tworzenia gier. W wydarzeniu wzięli udział nasi uczniowie z klasy 4T i 5T, zaangażowani w projekt szkolnego Gamedevu. Do konkursu zgłosiło się około 100 uczestników, których zadaniem było stworzenie gry od podstaw w ciągu 48 godzin. Tematem tegorocznego jamu było "BUBBLE".
Hackjam jest otwarty zarówno dla początkujących, jak i profesjonalistów z branży gamedev. Szerokie grono wolontariuszy obecnych na miejscu chętnie służyło pomocą oraz cennymi radami, które bardzo pomogły naszej drużynie w procesie tworzenia gry. Team z "Elektronika" był najmłodszym uczestnikiem konkursu i jedynym na poziomie technikum. Młodzież pracowała na własnym sprzęcie lub na sprzęcie wypożyczonym ze szkoły. Gry były tworzone przy użyciu różnych silników, modeli i animacji.
Wszyscy biorący udział w wydarzeniu otrzymali koszulki HACKJAM. Nie uzyskaliśmy pucharu, ale dla naszych pasjonatów tworzenia gier komputerowych najważniejsza była możliwość rywalizacji oraz zdobycia większego doświadczenia. Drużyna z ZSE zajęła VI miejsce w kategorii "społeczność", co jest ogromnym osiągnięciem. Maraton zakończył się 26 stycznia. Pomimo braku snu uczestnictwo w nim było bezcennym doświadczeniem. Szykujemy już formę na przyszły rok.
Nasza praca znajduje się na stronie: https://globalgamejam.org/games/2025/jumprie-9

game2 game3
game9 game5



Featured

Europa w mojej gminie-konkurs

europa

  • Zapraszamy do udziału w konkursie  Europa w mojej gminie. Nagrodą jest 3-dniowa wizyta w Brukseli w dniach 11-13 maja 2025 r

Organizatorami konkursu są:  Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego,  Dolnośląska Biblioteka Pedagogiczna we Wrocławiu  oraz Regionalne Biuro Województwa Dolnośląskiego w Brukseli.
Ważne informacje:

  • Celem konkursu jest propagowanie wśród młodych Dolnoślązaków wiedzy o Unii Europejskiej  i korzyści wynikających z członkostwa w UE dla polskich regionów i ich mieszkańców.
  • Konkurs jest adresowany do uczniów szkół ponadpodstawowych. Prace można wykonać indywidualnie lub w 2-osobowych zespołach.
  • Zadaniem uczestników konkursu jest wykonanie pracy w postaci materiału filmowego  o czasie trwania maksymalnie 75 sekund. Film jest związany tematycznie z konkursem.
  • Uczestnik wybiera jeden temat spośród takich zagadnień jak:

1. podstawowe wartości stojące u podstaw zjednoczonej Europy;
2. cztery swobody UE i ich funkcjonowanie w praktyce;
3. znaczenie Jednolitego Rynku UE i związane z nim korzyści dla MŚP;
4. Polityka Spójności i jej wpływ na rozwój Dolnego Śląska;
5. rola władz samorządowych we wdrażaniu projektów finansowanych ze środków UE;
6. zasady funkcjonowania strefy Schengen;
7. UE a społeczeństwo obywatelskie;
8. wybrane polityki UE i ich wpływ na codzienne życie mieszkańców województwa dolnośląskiego.

Featured

Zabawa Karnawałowa

f1Karnawał to czas radości, tańca i wspólnej zabawy. Również w tym roku wolontariusze z Zespołu Szkół Elektronicznych w Bolesławcu uczestniczyli w wyjątkowej imprezie karnawałowej, którą zorganizowali pracownicy Drugiego Środowiskowego Domu Samopomocy w Bolesławcu. Wydarzenie upłynęło w niezwykle miłej atmosferze. Uczniowie wraz z podopiecznymi placówki wzięli udział w tańcach i zabawach integracyjnych. Przy dźwiękach ulubionych utworów wszyscy dobrze się bawili. Pomiędzy tańcami można było posilić się słodkim poczęstunkiem, o który zadbali gospodarze. Wspólna zabawa była okazją do nawiązywania nowych znajomości i integracji społecznej. Tego typu wydarzenia nie tylko dostarczają pozytywnych emocji, ale również uwrażliwiają młodzież na potrzeby innych. Uczniowie mieli okazję dostrzec, jak ważne są wzajemne wsparcie i otwartość na drugiego człowieka. Radość i uśmiechy na twarzach uczestników były najlepszym dowodem na to, że zabawa była udana.

f2 f3
f4 f5

 

Pierwszy KrokFacebook ZSEYoutube ZSEFacebook Sport ZSEFB - Biblioteka szkolnaFacebook ZSE TVliga e-Sport ZSE
Zespół Szkół Elektronicznych im. Ignacego Domeyki
ul. H. i W. Tyrankiewiczów 2
59-700 Bolesławiec
tel: 75 649 45 60
zse@poczta.internetdsl.pl
© ZSE Bolesławiec 2025